„Produkt Roku. Wybór konsumentów” dla ketchupów KOTLIN (Agros-Nova)

2011-04-04

Ketchupy marki KOTLIN (Agros-Nova): amerykański oraz polski o smaku pomidorów malinowych, które zostały wprowadzone do sprzedaży w ubiegłym roku, zostały uhonorowane tytułem „Produkt Roku – Innowacja 2011. Wybór Konsumentów”.

Uroczysta gala, kończąca kolejną polską edycją programu, podczas której Agros-Nova odebrała wyróżnienie, odbyła się 30 marca w warszawskim Centrum Nauki Kopernik.

Tytuł i prawo do umieszczenia logo „Produkt Roku” na wyróżnionych ketchupach Kotlin jest wynikiem badania opinii publicznej, przeprowadzonego przez TNS OBOP, w którym respondenci wskazywali najbardziej sprawdzone, godne zaufania i innowacyjne produkty. Badaniami została objęta reprezentatywna, ogólnopolska, grupa respondentów w wieku 15+, licząca 5 tys. osób, zarówno za pośrednictwem Internetu, jak i wywiadów bezpośrednich.

Produkt Roku. Wybór konsumentów to program marketingowy skierowany do producentów i dystrybutorów z branży FMCG. Składa się z dwóch elementów: szeroko zakrojonego badania opinii polskich konsumentów na temat nowych lub innowacyjnych produktów FMCG oraz tytułu i logo, którymi producenci mogą posługiwać się w komunikacji marketingowej produktów uznane za najlepsze w swoich kategoriach.

Program został zainicjowany 24 lat temu we Francji. Jego celem jest badanie opinii konsumentów danego kraju na temat dostępnych na lokalnym rynku produktów oraz wybranie tych, które zyskały uznanie wśród kupujących. Konkurs odbywa się w 29 krajach na całym świecie

„Produkt Roku” to kolejne wyróżnienie dla Agros-Nova za ketchupy Kotlin. Przed tygodniem ketchupy Kotlina zostały uhonorowane medalem i tytułem „Dobry Produkt 2010” przez redakcję Forum Biznesu, dodatku do Dziennika Gazety Prawnej. Podstawą przyznania nagrody było również ogólnopolskie Badanie Postaw i Preferencji Konsumenckich, przeprowadzone w pięciu największych miastach, przez Zakład Badań Naukowych Polskiego Towarzystwa Socjologicznego.

Obydwa wyróżnienia potwierdzają bardzo dobrą opinię konsumentów o ketchupach Kotlin, wysoką rozpoznawalność marki, która przekłada się na decyzje zakupowe Polaków i wysoką sprzedaż produktów (Kotlin to lider rynku ketchupów w kanale tradycyjnym, i druga marka w kanale nowoczesnym).
Marka Kotlin systematycznie wzbogaca swą ofertę. Aktualnie wprowadza do sprzedaży dwa nowe warianty ketchupu: czosnkowy i rosyjski. Agros-Nova jest liderem rynku ketchupów w Polsce. Jej udziały sięgają 28,5% (AC Nielsen, wartościowo, średnia za okres sierpień 2010 - styczeń 2011 r.). Obok marki Kotlin producent ma w swoim portfolio także ketchupy marki Włocławek.





Aktualności

2013-12-18 14:50:05 | Komentarze: 0

Krówka i Piernik kujawski Delecta

W świątecznej ofercie Delecty każdy znajdzie coś dla siebie – Piernik kujawski zachwyci zwolenników klasyki, a Krówka z przepisem na urocze ciasteczka pobudzi wyobraźnię amatorów nowoczesnych wypieków.

Leczymy dziecko bez antybiotyków

Gluten w diecie niemowlaka

Rodzinny obiad w trzech krokach

Lepiej zapobiegać niż leczyć, czyli profilaktyka otyłości u dzieci

Na suchą skórę w łuszczycy kapsułki z kobylego mleka

Studiuj z pasją

Rozwijamy odruchy malucha podczas zabawy

Chcesz być zdrowy, jedz kaszę

Ostatnie dni promocji Ginu Lubuskiego!