Soki Victoria Cymes w technologii HPP

2019-02-18

Idealne rozwiązanie dla konsumentów i handlu

Uznany i ceniony producent świeżych soków – firma Victoria Cymes – jako pierwsza na polskim rynku wprowadziła technologię HPP (High Pressure Processing) do utrwalania soków tłoczonych na zimno. Soki utrwalane w tej technologii zachowują większość wartości odżywczych warzyw i owoców, przy wydłużonym terminie przydatności do spożycia oraz gwarantowanym bezpieczeństwie produktu. To doskonała odpowiedź na współczesne trendy konsumenckie, jak również ułatwienie dla logistyki w handlu. Tłoczone na zimno soki Victoria Cymes, utrwalane w technologii HPP, oferowane są w trzech smakach. Są dostępne na rynku od ubiegłego roku.
Zmieniające się trendy żywieniowe i rozwijające się potrzeby konsumentów, stawiają przed producentami coraz to nowe wyzwania. Klienci są coraz bardziej świadomi znaczenia, jakie ma odpowiednia dieta dla jakości życia. Poszukują wyrobów naturalnych, świeżych i przywiązują dużą wagę do dobrego składu. Jednocześnie, szybkie tempo życia sprzyja popularności tych produktów, które pozwalają na oszczędność czasu i są wygodne w użyciu.
Technologia HPP (z ang. High Pressure Processing), wprowadzona pioniersko na rynek przez polskiego producenta - Victoria Cymes, pozwala produkować soki, które spełniają oczekiwania współczesnych konsumentów. To soki tłoczone na zimno, które pomimo zastosowania utrwalania - metoda HPP, zachowują większość właściwości użytych warzyw i owoców, a jednocześnie są trwałe i w pełni bezpieczne.
Cały proces produkcji nowych soków Victoria Cymes tłoczonych na zimno, utrwalanych metodą HPP od przechowywania surowców, po rozlew, utrwalanie wysokim ciśnieniem, magazynowanie i dystrybucję zachodzi w kontrolowanej temperaturze chłodniczej. W przeciwieństwie do użycia obróbki termicznej soków np. pasteryzacji, zastosowana technologia utrwalania HPP pozwala na utrzymanie większej wartości odżywczej oraz organoleptycznej, porównywalnej do właściwości świeżych soków. Obróbka HPP polega na działaniu bardzo wysokiego ciśnienia 6000 atmosfer na soki zapakowane w butelki. Tak wysokie ciśnienie (w przeciwieństwie do obróbki cieplnej np. pasteryzacji) działa niszcząco w głównej mierze na niepożądane mikroorganizmy, zachowując wiele cennych właściwości użytych warzyw i owoców takie jak witaminy, barwę, smak i zapach. Ciśnieniowanie przedłuża trwałość soku – przechowywany w warunkach chłodniczych, jest zdatny do spożycia nawet do 2 miesięcy.
Tłoczone na zimno soki Victoria Cymes, utrwalane w technologii HPP dostępne są w trzech smakach: #SUCKES (jabłko, ananas, truskawka i limonka), #SZCZĘŚCIE (jabłko, mango, marchew) oraz #PASJA (jabłko, ogórek, seler naciowy, nać pietruszki). Wszystkie powstają ze starannie wyselekcjonowanych owoców i warzyw – tylko te spełniające wysokie wymogi jakościowe trafiają do dalszej produkcji.
Soki o takich właściwościach to niepodważalne korzyści dla handlu. W pełni odpowiadają współczesnym trendom konsumenckim, będą wybierane przez coraz większą grupę klientów, którzy poszukują zdrowych, bezpiecznych produktów z tzw. „czystą etykietą”. Ogromne znaczenie ma tutaj również ich przedłużona trwałość, eliminująca konieczność szybkiej rotacji.

Informacje na temat produktów dostępne są na stronie www.sokihpp.pl


Producent: Victoria Cymes
Temp. przechowywania: 1°C - 6°C
Okres przydatności: 2 miesiące
Pojemność: 210 ml
Rekomendowana cena: 4,50 zł


Dodatkowych informacji udziela:
Paulina Mediuch – Media Story, tel. 691 656 353, mail: paulina.mediuch@mediastory.pl

Źródło: Media Story



  • Victoria Cymes na Obrokach

    Gość: o130 | 2019-02-26 08:42:27

    Obroki 130 to znany adres na mapie Śląska, największa giełda spożywcza w regionie. Hurtownie z każdej branży. Zapraszamy serdecznie do odwiedzenia naszego rynku. Victoria Cymes to jeden z najbardziej zasłużonych najemców.

Dodaj komentarz


2019-04-12 10:32:15 | Komentarze: 0

McCormick wprowadza na polski rynek kultowy sos FRANK’S RedHot

McCormick, globalny lider na rynku przypraw i produktów smakowych, wprowadza do Polski sos FRANK’S RedHot Original oraz jego ostrzejszą wersję, FRANK’S RedHot Xtra Hot. Ten kultowy amerykański sos ostry składa się z prostych składników i pasuje do każdego rodzaju potraw. Premierze towarzyszy kampania Digital podkreślająca uniwersalność zastosowania produktu, pod hasłem „Ostro wchodzi ze wszystkim”.

Przysmak na wielkanocny stół: Aromatyczna szynka z dodatkiem jałowca z linii „Kurpiowskie Specjały” od ZM Pekpol

Akademickie 5 minut na obiad

Ugotowani. Jak połączyć pracę zdalną z opieką nad dzieckiem

Nowość! Warzywne jest pożywne – linia warzywnych pasztetów „Dziarskie Jarskie” dla wegetarian od marki Pekpol

Śliwka Nałęczowska sponsorem Róż Gali

Dziś upieczemy ciasto, czyli jak kreatywnie spędzić czas z dzieckiem

Oskoła w kuchni

Przezroczysta Galaretka deserowa Delecta bez żelatyny

Wielkanocny koszyczek pełen symboli