Wyniki wyszukiwania dla frazy: 58

Liczba znalezionych wiadomości: 17

  • 2013-01-31 | Komentarze: 0

    Nowe oblicze TX-ów

    Nowoczesna stylistyka, oszczędna forma oraz nowoczesne rozwiązania techniczne – to cechy serii TX firmy Sanplast SA. Jej produkty są połączeniem interesującego wzornictwa z praktycznością i wysoką jakością. Wraz z nowym rokiem, ta lubiana i ceniona przez Klientów linia wzbogaca się o nowe produkty.

  • 2012-01-23 | Komentarze: 0

    Zaskakująca kasza & ryż

    Ryż i kasza to jedne z najpopularniejszych dodatków do obiadu, często produkty te dodajemy też do sałatek. Choć to niewiarygodne, kasza i ryż mogą też okazać się niezastąpionym składnikiem... deseru, np. babeczek z czekoladą. Niewiarygodne? A jednak!

  • 2011-09-29 | Komentarze: 0

    neo-angin – GARDŁU NA POMOC!

    neo-angin to linia preparatów, które wspomagają leczenie stanów zapalnych jamy ustnej i gardła przebiegających z objawami takimi jak: ból gardła, zaczerwienienie czy obrzęk. Zawarte w preparacie składniki łagodzą stany zapalne jamy ustnej i gardła i działają miejscowo znieczulająco.

  • 2011-07-22 | Komentarze: 0

    Większość Polaków nie zwraca uwagi na to, co je

    Aż 82 proc. Polaków nie stosowało w ostatnim roku żadnej diety i nie zwracało uwagi na to, co jest bardziej korzystne dla zdrowia - wykazały opublikowane ostatnio badania TNS OBOP.

  • 2011-07-08 | Komentarze: 0

    Polacy na diecie lubią bakaliowe!

    Aż 94% osób, które są na diecie jada lody latem, a ponad połowa z nich robi to przynajmniej raz na tydzień. Ulubionym smakiem lodów osób na diecie jest bakaliowy. Aż 85% Polaków deklaruje, że dba o swoje zdrowie, a aż 47% osób, które uważają się za bardzo radosne jada lody latem codziennie lub przynajmniej kilka razy w tygodniu. To wynik prawie dwa razy lepszy niż wśród osób raczej smutnych – wynika z badań opinii społecznej przeprowadzonych na zlecenie marki Algida przez TNS OBOP.

  • 2011-06-29 | Komentarze: 0

    W cztery oczy z ogniem, czyli elektryczne wkłady kominkowe w rozmiarach 20

    Wkład kominkowy, to najważniejszy element kominka. Jest on odpowiedzialny zarówno za efekty wizualne, jak i cieplne. Dobór odpowiedniego modelu jest jednak niełatwą decyzją, która powinna być podjęta bardzo starannie. Z pomocą przyjdą nowe wkłady elektryczne marki Optiflame, z efektem płonących polan, dostępne w czterech rozmiarach. Możliwość wyboru wielkości ułatwi dopasowanie wkładów nie tylko do wymarzonej obudowy kominka, ale również wymiarów pomieszczenia.

  • 2011-04-27 | Komentarze: 0

    Nowe Kociołki Łowicza

    Agros-Nova konsekwentnie inwestuje w segment dań gotowych. Łowicz, najsilniejsza marka w portfolio Spółki, od lat znana jako ekspert w produkcji doskonałych dżemów, sosów, koncentratów pomidorowych oraz dań gotowych, rozszerza swą ofertę o dwie nowe potrawy obiadowe, skierowane zarówno do miłośników tradycyjnej, „swojskiej” kuchni polskiej, jak też wielbicieli kuchni włoskiej: Łowicz Kociołek do syta chłopski, oraz Łowicz Kociołek do syta a’ la carbonara.

  • 2011-04-27 | Komentarze: 0

    Kieliszki Szafir i Pearl – stołowa biżuteria

    Kultura picia alkoholu wymaga doboru odpowiedniego do trunku rodzaju kieliszków. Właściwy kształt naczyń wpływa nie tylko na podniesienie wrażeń wzrokowych, ale także zapachowych i smakowych. Z myślą o tych, którzy lubią w zaciszu domu zasiąść przy lampce dobrego wina, stworzone zostały kolekcje kieliszków Szafir i Pearl.

  • 2011-02-18 | Komentarze: 0

    Czas na relaks z nowym kominkiem Bach marki Optiflame

    Każdy dzień niesie ze sobą mnóstwo obowiązków. Nieustanny stres, pośpiech i ciągłe napięcie wywołuje zmęczenie i spadek formy. Warto zatem zadbać o codzienny relaks. Widok płonących polan kominka elektrycznego Bach marki Optiflame pomoże ukoić zszarpane nerwy, a blask płomieni, rozchodzący się po naszym domu będzie sprzyjał wypoczynkowi, niezbędnemu do stawienia czoła kolejnym wyzwaniom.

  • 2011-02-17 | Komentarze: 0

    Ranking polskich i zagranicznych sklepów bieliźnianych

    O obsługę klienta najlepiej dbają Czesi, w budowaniu lojalności przodują Węgrzy, a w prezentacji sklepu wygrywają Litwini – to wnioski, jakie można wysunąć na podstawie badania mystery shopping przeprowadzonego przez INTERNATIONAL SERVICE CHECK (ISC). Tajemniczy klienci ocenili 192 sklepy z bielizną w 9 krajach Europy, Polska znalazła się dopiero na 4. miejscu, ex aequo ze Słowacją.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »