Dodaj ofertę za darmo

Wyniki wyszukiwania dla frazy: absolut

Liczba znalezionych wiadomości: 49

  • 2013-12-17 | Komentarze: 0

    Rozpieszczamy Mamy, czyli rusza drugi konkurs w ramach KLUBU MOJA MAMA I JA!

    16 grudnia rusza Program „Rozpieszczamy Mamy” – to druga edycja konkursu, odbywającego się za pomocą platformy internetowej - Klubu Moja Mama i ja. Zachęceni sukcesem pierwszej edycji, powracamy z nową odsłoną, niosąc wielką pulę atrakcyjnych nagród i dobrego humoru dla wszystkich Mam!

  • 2013-06-17 | Komentarze: 0

    Piękny trawnik – najczęstsze problemy, sprawdzone sposoby

    Właściciel trawnika musi zmierzyć się z różnymi przeciwnościami losu, począwszy od nieznośnych kretów, poprzez upały, skończywszy na zakupieniu odpowiedniego sprzętu, na drodze do zadbanej, soczyście zielonej murawy. Zdradzimy Wam co, jak i kiedy robić, by wyjść z boju o piękny trawnik obronną ręką.

  • 2013-01-31 | Komentarze: 0

    Nowe oblicze TX-ów

    Nowoczesna stylistyka, oszczędna forma oraz nowoczesne rozwiązania techniczne – to cechy serii TX firmy Sanplast SA. Jej produkty są połączeniem interesującego wzornictwa z praktycznością i wysoką jakością. Wraz z nowym rokiem, ta lubiana i ceniona przez Klientów linia wzbogaca się o nowe produkty.

  • 2012-06-01 | Komentarze: 0

    Superbrands Polska dla MOKATE

    Tegoroczni laureaci zostali wyłonieni głosami członków Rady Marek – 39 czołowych polskich ekspertów w dziedzinie brandingu, marketingu i reklamy – oraz grupy 2700 osób, które wzięły udział w badaniu konsumenckim. The Superbrands Ltd. to międzynarodowa organizacja nagradzająca sukcesy marek, które wypracowały najmocniejszą pozycję w swojej branży.Przemysł spożywczy w gronie tegorocznych laureatów reprezentuje poza Mokate, producent wyrobów mlecznych Mlekovita, wody mineralne: Muszynianka i Cisowianka; w grupie napojów alkoholowych po czwartą w historii marki statuetkę sięgnęło piwo Żywiec.

  • 2012-05-23 | Komentarze: 0

    Dobre czasy dla przemysłu spożywczego

    W tym roku kilkadziesiąt firm z branży spożywczej wyda na modernizację swoich zakładów około 2 mld zł. Inwestycje mają zwiększyć szanse sprzedaży na zagranicznych rynkach oraz poprawić rentowność. W tym gronie jest również Mokate. Po zakończeniu realizowanego programu rozbudowy, zdolności produkcyjne zakładów w Żorach i Ustroniu zwiększą się o około 25 proc.

  • 2013-05-09 | Komentarze: 0

    Wiosenne wnętrza, czyli kwiat w roli głównej

    Wiosna pobudza do zmian. Po „zimowym śnie” metamorfoza przyda się nie tylko nam, ale także naszemu otoczeniu. Co zrobić, aby wnętrza domów i mieszkań nabrały wiosennego uroku? Wystarczy ożywić je kwiatami. W tym sezonie oprócz wersji ciętej i doniczkowej odkrywamy ich nowe oblicze.

  • 2012-02-07 | Komentarze: 0

    Zaczarowany bal karnawałowy z Piccolo Party Strawberry 1,5l!

    Nasze dzieci tak samo jak my uwielbiają karnawał! Na samą myśl o balu i o tym, że będą mogły się przebrać za ulubione postacie z bajek, buzie jaśnieją im promiennym uśmiechem. Jak zorganizować wymarzone przyjęcie dla dzieci? Piccolo ma na to gotowy, truskawkowy scenariusz! Bo jeśli wielki bal to tylko z podwójną porcją bąbelków Piccolo Party Strawberry 1,5l!

  • 2012-01-27 | Komentarze: 0

    Kawowa etykieta

    O tradycji podawania kawy napisano niejedną książkę. Ten kojarzony ze słoneczną Italią napój, ma swoich zwolenników na całym świecie. Przysłowie „co kraj to obyczaj” nie znajduje jednak zastosowania w kontekście serwowania „małej czarnej” – tutaj zasady pozostają niezmienne. Warto bliżej się im przyjrzeć, aby uniknąć towarzyskiej gafy.

  • 2011-12-01 | Komentarze: 0

    Piccolo Watermelon – limitowana edycja nowego smaku na 18. urodziny marki

    Piccolo świętuje swoje 18. urodziny arbuzowymi bąbelkami! Ten niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju jubileusz, marka uczci spełniając marzenie dzieci… Pod koniec października do sprzedaży trafi limitowana edycja Piccolo Watermelon – o smaku arbuzowym, który został wybrany przez dzieci w konkursie na „Wymarzony smak Piccolo”. Tym samym, pełniąc dotychczas rolę eksperta od świętowania, marka Piccolo sama zaprasza do celebrowania swoich niezwykłych, bo osiemnastych urodzin.

  • 2011-11-09 | Komentarze: 0

    HARUMIKA - nauka i zabawa z modą nie tylko dla dzieci!

    Wielokrotnie nagradzana zabawka Harumika, która podbiła świat, dostępna jest już w Polsce! Od teraz także i Twoja córka, wcielając się w rolę projektantki, może kreować wymarzone stroje na małych manekinach i kształtować twórczą pasję oraz zainteresowanie modą.

Strona 1 z 5
 1  2  3  4  5   następna »