Wyniki wyszukiwania dla frazy: coco

Liczba znalezionych wiadomości: 12

  • 2013-03-04 | Komentarze: 0

    Poznaj przyjemność totalną z marką Jeżyki - nowa odsłona kampanii telewizyjnej

    1 marca br., pod hasłem Poznaj przyjemność totalną, wystartowała telewizyjna kampania marki Jeżyki. Spot reklamowy będzie emitowany w stacjach ogólnopolskich i tematycznych.

  • 2011-05-13 | Komentarze: 0

    Białe szaleństwo w modzie

    Niby zawsze obecna w wiosenno-letnich kolekcjach. Każdego roku w palecie kolorów najbardziej trendy zajmuje wysokie miejsce. Symbol niewinności i ulubiona barwa Coco Chanel. Biel, bo o niej mowa, w tym sezonie jest niekwestionowaną królową w kolekcjach niemal wszystkich projektantów. Cała w bieli prawie jak panna młoda lub pielęgniarka? Koniecznie. Total look na biało to hit sezonu.

  • 2011-03-25 | Komentarze: 0

    Wafelistki - wiosenny przysmak

    Wraz z nadejściem pierwszych ciepłych dni, pojawiają się pomysły na wiosenne diety - w jadłospisie prym wiodą lekkie i mniej kaloryczne produkty. Nie oznacza to jednak, że należy całkowicie rezygnować ze smakowitych przekąsek na słodko. Na wiosnę Delic-Pol proponuje Wafelistki - pyszne i delikatne wafelki w dwóch smakach.

  • 2011-02-16 | Komentarze: 0

    Po(d)ręczna butelka – naturalna woda kokosowa „Coco juice” dostępna w nowym opakowaniu

    Czy możemy mieć zawsze przy sobie orzeźwiający, tropikalny napój o niepowtarzalnym smaku, dzięki któremu możemy choć przez chwilę poczuć się jak na rajskiej plaży? Tak! Chodzi o wodę kokosową. Naturalna woda kokosowa „Coco juice” z oferty Vivalife Sp. z o.o. jest teraz dostępna w stylowej, szklanej butelce. W plecaku, teczce czy nawet w niewielkiej damskiej torebce – kokosowy zastrzyk energii może być zawsze pod ręką.

  • 2011-02-09 | Komentarze: 0

    Wermut CIN&CIN – lider w sprzedaży ilościowej

    Marka CIN&CIN, lider w sprzedaży ilościowej wermutów w Polsce, na sezon karnawału proponuje owocową słodycz CIN&CIN z nutą pomarańczy OranCini oraz limonki LemonCini. Wykwintne w smaku, kolorowe i niezwykle kobiece wermuty CIN&CIN to nieodzowne składniki karnawałowych drinków.

  • 2011-01-19 | Komentarze: 0

    Tajemnica zielonego orzecha, czyli dlaczego warto pić wodę kokosową…

    Od najdawniejszych czasów ludzie poszukiwali eliksiru wiecznej młodości, zdrowia i urody. Nad jego pozyskaniem pracowali zarówno alchemicy, jak i naukowcy. Okazuje się tymczasem, że wszystko co niezbędne do zachowania doskonałej kondycji i urody zamknięte jest we wnętrzu młodego zielonego kokosa.

  • 2010-12-08 | Komentarze: 0

    Egzotyczna podróż ze smakiem „Coco Drink Blood Orange” marki dr Antonio Martins

    W poszukiwaniu egzotycznych smaków sięgamy po tropikalne owoce, zaskakujące nas swoją słodyczą, kuszącym zapachem i delikatnym miąższem pełnym witamin i wartości odżywczych.

  • 2010-12-01 | Komentarze: 0

    Kokosowy mix – nowy napój „Coco Drink Ananas & Acerola” marki dr Antonio Martins

    Rozkoszna słodycz przełamana orzeźwiającą nutą – tak w kilku słowach opisać można smak nowego „Coco Drink Ananas & Acerola” marki dr Antonio Martins. Ten niezwykły napój, będący połączeniem odżywczej wody kokosowej z sokiem ananasowym oraz acerolą, podbije serca i pobudzi zmysły nawet najbardziej wymagających smakoszy.

  • 2010-11-16 | Komentarze: 0

    Nowy „Coco Drink Banana” marki dr Antonio Martins – aż chce się pić!

    Banan - pożywny owoc o słonecznym, żółtym kolorze już dawno podbił nasze serca i śmiało można stwierdzić, że stanowi on jedną z ulubionych przekąsek zarówno dorosłych, jak i dzieci. Dzieje się tak głównie z tego względu, że banany można jeść w różnych postaciach – na surowo, w ciastach, deserach lub też jako chrupiące chipsy. Teraz, dzięki twórcom marki dr Antonio Martins, smakiem banana możemy rozkoszować się również w nowym „Coco Drink Banana”, gdzie tworzy on aromatyczną kompozycję z niezwykłą wodą kokosową i odrobiną cytryny.

  • 2010-09-30 | Komentarze: 0

    Wafelki Minis dla zdrowych… łasuchów

    - Nasz nowy produkt spodoba się konsumentom, którzy są świadomi tego, jak ważny jest odpowiedni sposób odżywiania dla zachowania zdrowia i energii, a jednocześnie lubią sobie od czasu do czasu trochę pochrupać – mówi Jarosław Lis, Marketing Manager z Good Food SA.

Strona 1 z 2
 1  2   następna »